GAMBAR IHSAN PAK CIK GOOGLE


Sungguhpun aku mengalami krisis identiti yang maha hebat semenjak akhir-akhir ni (sila rujuk post sebelum ini), jujur aku mengakui...aku amat meminati Kumpulan Big Bang, sebuah Kumpulan Pop dari Korea. Fenomena K-Pop yang tercetus pada tahun lalu sedikit sebanyak telah memberikan tempiasnya kepadaku. Kehkehkeh...'awek brutal' terkena jangkitan virus K-Pop (aku nak gelak guling-guling macam tenggiling). Sememangnya agak janggal untuk aku menceritakan mengenai K-Pop pada tahun 2010 ni. Namun, ini blog aku. Suka hati aku nak mengarang topik ikut nafsu aku...wakakaka.

Secara peribadi, aku meminati dua buah Kumpulan K-Pop iaitu Wonder Girls dan Big Bang. Hari ni, aku akan menghasilkan karangan mengenai Big Bang. Kumpulan Big Bang terdiri daripada 5 orang pemuda yang tampan iaitu:


G-DRAGON



TAEYANG



T.O.P



DAESUNG



SEUNGRI



Gambar-gambar diculik daripada
http://lovestylefree.wordpress.com/2008/12/28/brand-feature-big-bang-meets-fila

Lagu yang paling aku minati ialah Sunset Glow yang merupakan salah sebuah lagu daripada Album Remember (2008). Lirik bagi lagu tersebut boleh diperolehi [di sini]. Hasil pencarian di Youtube, aku menemui beberapa video yang berkaitan dengan lagu tersebut.


VIDEO MUZIK RASMI BIG BANG - SUNSET GLOW



BIG BANG - SUNSET GLOW (LIVE)




BIG BANG & LITTLE BIG BANG - SUNSET GLOW (MBC MUSIC FESTIVAL)



3RD DEGREE - SUNSET GLOW (ENGLISH VERSION COVER)



---> klik Big Bang - Sunset Glow.mp3 <---


1 Tukang Kata:

nie boleh berkawan dengan NiNa nie.. die pun minat jugak..

Related Posts with Thumbnails

\(^_^)/

.:STATUS:.
hr ni 17/9/2011...giler la! dh stahun lbh blog aku x update. giler x giler!
back to top