Penyanyi seksi yang memiliki gelekan panas berpinggang fleksibel, Shakira sememangnya amat sinonim dengan Piala Dunia. Sesiapa yang tidak mengenali Shakira, sila hentak kepala kalian di atas papan kekunci sebanyak 3 kali...hehehe. Post hari ni, aku ingin berkongsi mengenai penglibatan Shakira dalam arena Piala Dunia. Walaupun Shakira tidak pernah terlibat untuk menjaringkan gol ketika perlawanan Piala Dunia, tetapi beliau seringkali terlibat untuk menceriakan kedatangan Piala Dunia dengan alunan suaranya yang unik.

Piala Dunia 2010 merupakan kali ke-2 Shakira terlibat bagi menghangatkan sambutan terhadap Piala Dunia selepas penglibatan pertama beliau ketika Piala Dunia 2006. Berikut merupakan video muzik beliau bagi Piala Dunia 2006 dan Piala Dunia 2010:




SHAKIRA - HIPS DON'T LIE BAMBOO LIVE AT 2006 FIFA WORLD CUP





SHAKIRA - WAKA WAKA (THIS TIME FOR AFRICA)
(THE OFFICIAL 2010 FIFA WORLD CUP (TM) SONG)




ALAMAK! PINGGANG AKU TERGELIAT!
(T_T)



5 Tukang Kata:

ku minat dia ni...huhu

waka waka (suka gelek dengan dia ni.he)

huhu..jiran aku tu..hehe..
suara dia unik..

best wooo vediao clip dia..aku suke.w.:)

Remain in a Sea Facing Hotel room in Pondicherry

Also visit my blog post - internet marketing plastic surgeons
Take a look at my web site cosmetic surgery seo

penyanyi shakira memang berbakat juga seksi

Related Posts with Thumbnails

\(^_^)/

.:STATUS:.
hr ni 17/9/2011...giler la! dh stahun lbh blog aku x update. giler x giler!
back to top