Tajuk post kali ni sangat tak relevan. Apa yang Pelik Bin Ajaib, aku pun tak tau. Tetapi, ikhlas dari lubuk sanubariku...amat Pelik Bin Ajaib untuk menyaksikan 3 Iklan Nuffnang yang SAMA bagi LB, SS, dan LR dipaparkan serentak. Untuk pertama kalinya aku melihat fenomena tersebut dalam hidupku. PELIK BIN AJAIB...(^_^)


Oh, ya! Dengan penuh kasih sayang, aku menjemput kalian untuk membaca post aku yang lepas
Iklan Nuffnang Versi Aku-Statik
\(^_^)/


8 Tukang Kata:

penah tgk gak cam tu..sume same jew..

biasa jer bro. tambh campign baru, memang rancak iklan 2

lepas tu senyap2 je diaorang.....kekekeke....try le advertlets lak? tak ok ke?

mukhrizmohammed.blogspot.com

penah tengok :)

blogwalking :)

hehehe...aku br 1st time...(^_^)

luar biasa bg aku...(^_^)

advertlets? aku x prnah try plak. tp...rmai yg ckap advertlets lmbt mlksanakn proses pmbyrn kpd blogger...ntah la...

Related Posts with Thumbnails

\(^_^)/

.:STATUS:.
hr ni 17/9/2011...giler la! dh stahun lbh blog aku x update. giler x giler!
back to top